Був на вчорашньому майстеркласі «Як створювати іграшки та Facebook-аплікації», хочу поділитись деякими думками, які там проскакували.

  • Чому варто розробляти під FaceBook? Тому що є:
    1. 500 млн. активних юзерів
    2. 840 тис. в Україні
    3. 1 млн розробників розробляють під FB
    4. 550 тис. аплікацій
    5. 1 млн. сайтів використовують FB API
    а оскільки там сидить так багато юзерів, то на них можна заробити
  • Фейсбук вб'є гугл? Та він з'їсть усіх! Чому? Через те як він думає.
    Apple, Microsoft, Google думають: давайте зробимо щось зашибєзне і заробимо кучу бабла;
    Вкантактє думає: треба зробити клон фейсбука і робити все як він;
    ...
    Facebook думає: давайте станемо всім.
  • Щоб зробити суперпопулярну соціальну потрібно використати якнайбільше трюків із 47-ми ігрових механік.
    Деякі приклади:
    1. Механіка відкладеної нагороди: "протягом дня ви можете дістати 5 монет просто якщо зайдете".
    2. Механіка затягування друзів: "щоб вбити троля треба друга"
    3. ... "щоб вбити супер-троля треба супер-меч, який ви можете купити"
  • Якщо взяти і поміряти рівень ендорфінів у гравців "тупих соціальних забавок", то виявиться, що вони не такі щасливі.. вони просто стали задротами %P
  • Якщо у гру побавились 1000 юзерів - ти отримуєш $10, іншими словами CPM = 10. А тепер самі рахуйте скільки можна заробити, якщо зробити достойну гру.
  • Facebook Like - це PageRank нового покоління. PageRank формується завдяки створювачам інформації (кількість лінків на сторінку), а FB Like - формується завдяки споживачам інформації. Більше того, за допомогою FB Like можна подивитись скільки твоїм друзям подобається щось, чого не скаже тобі PR.
  • Фейсбук вже пару років тому перетворився з соц.мережі в платформу ..і тому він з'їсть усіх!

P.S. За всі ці, та інші думки хочеться подякувати Ростиславу Чайці та Максиму Гриніву, які провели цей майстерклас. Дякую!