А все-таки 2+2=5 !!!

Все чому нас вчили в школі - підла брехня і неправда. Візьмемо наприклад такий ніби очевидний факт як 2+2=4. З першого погляду все гаразд, але насправді ми живемо в реальному крейзанутому світі, де числа грають з нами жорстокі ігри... І де 2+2=5 :) Декому це і так очевидно, а для тих хто не вірить читайте авторитетні доведення:
Доведення 1.
$0=0$
$10-10=15-15$
$10-6-4=15-9-6$
$2(5-3-2)=3(5-3-2)$
скорочуємо одинакові множники
$2=3$
$2+2=3+2$
$2+2=5$
Доведення 2.
$1=1$
$4/4=5/5$
$4·{1/1}=5·{1/1}$
оскільки $1/1=1/1$, то $4=5$
А звідси $2+2=5$
Доведення 3.
$-20=-20$
$16-36=25-45$
$16-36+20.25=25-45+20.25$
$(4-4.5)^2=(5-4.5)^2$
$4-4.5=5-4.5$
$4=5$
$2+2=5$
Доведення 4.
$a=b$
$ab=b^2$
$ab-a^2=b^2-a^2$
$a(b-a)=(b+a)(b-a)$
$a=b+a$, оскільки $b=a$, то
$a=a+a$
$a=2a$
$1=2$
звідси очевидним чином випливає, що
$1=2$ ⇒ $1+3=2+3$ ⇒ $4=5$ ⇒ $2+2=5$
Доведення 5 (для тих хто вчив вищу математику).
Візьмемо інтеграл частинами згідно формул інтегрування частинами:
$∫ 1/xdx=[\\table u=1/x; du=-1/{x^2}dx; dv=dx; v=x]=1/xx-∫ -1/{x^2}xdx=1+∫ 1/xdx$
Нехай $∫ 1/xdx=θ$, тоді
$θ=1+θ$
$0=1$ ⇒ $0+4=1+4$ ⇒ $4=5$ ⇒ $2+2=5$
Доведення 6 (неписане правило гравців в преферанс).
Якщо двоє гравців вістують і беруть по дві взятки, то вони взяли б 5, якби вістував хтось один
P.S. Якщо людина на питання «Скільки буде 2+2?» відповідає «А скільки треба?» - перед вами бухгалтер :)
P.P.S. Погано відображаються формули? Використовуйте браузери Firefox або Opera.
Молодець, це справді класно!
4?4.5=5?4.5
=
-0.5=0.5 ;-)
Логіки обґрунтування не бачу.
В дробах маю підмітити, що на нуль ділити не можна, що ви успішно зробили.
Які ж там нісенітниці??? Все цілком серйозно і достовірно, в любого математика запитайте.
Це вже настільки ж відомо як те, що американці не літали на місяць або те, що снікерс з лісовими горіхами таки існує! :-)
Про які дроби йдеться я не знаю, але ми на нуль не ділимо ніде, хіба що гарненько скорочуємо однакові множники ;-) Та крім того - хто сказав що на 0 ділити не можна? Ті самі викладачі які казали що 2+2=4? Звісно що можна - він ж круглий!
Ех ця система освіти... :-|
2 Загубили обидва знаменника
3 При порівнянні основи степенів треба брати модуль
4 Знову скорочення на нуль
5 Це вже прокоментували тут http://zadachi.in.ua/task.php?id=56
6 І дійсно так =)
А взагалі цікаво було б побачити доведення яке так багато галасу підняло років 5 назад.
Ну, щодо 5, то мушу сказати по тому лінку немає пояснень чому так відбувається... Просто сказано що недоречно застосовувати формулу інтегрування частинами, ла-ла-ла... Але суть не в тому, щоб казати як можна було б зробити, а суть в тому, щоб зрозуміти всю глибину конхфузу, роблячи задачу саме цим методом.
А яке доведення було 5 років назад? Заінтригували :) Можна якісь лінки?
То ж 4/4=4*1/4 а 5/5=5*1/5
піднести обидві частини по модулю
:-0
Але хороший прикол :-)
ЖОДНЕ З ТИХ СРАНИХ ДОВЕДЕНЬ НЕЗАДОВІЛЬНЯЄ АКСІОМ АЛГЕБРИ
ВИ би своїми пріколами ненадурили би нікого раз ненадурили мене , а я закінчив 10 класів і пішов працювати
Хочете посперечатися на рахунок своїх ТУПОРИЛИХ ДОВЕДЕНЬ - Пишіть на мило bender123@ukr.net
КЛОУНИ , я всім пацикам на районі забазарю як ви собі гоните , нєбось в унівєрсітєтах всі вчилися
такшо бля ну просто не люблю коли базарять багато і не в тєму....кєлєшнув!!
жодне доведення не правильне!!!!!!
2+2=4 математика точна наука!
Як люди серйозно сприймають приколи.... пациків будуть кликали!!! Lol!!! Шем такого не видів!!!
Суть в тому щоб поржати, а не вести наукову дискусію!!! Але куди вам... семкоїдам...:-*
наприклад в 3 доведенні...4*1/1 не може дорівнювати 4/4))
так само з 5*1/1 не дор 5/5!!!
видно як хто математику вчів!
вираз в дужках дорівнює нулю, а на нуль скорочувати не можна, правило таке.
доведення 2.
4/4 вихидить - 1, а 4*1/1 виходить - 4. Звідки з 4/4 взялася рівність 4*1/1. Нелогічно.
Пожалуста 4=5
4-3=5-3
1=2.
дальше сами мб додумаетесь...
насмішили хлопці!
треба таке придумати та ше й видавати це за правду!!
=))))
я вам кажу то не софізм а дибілізм
починаю з самого першого способу - ви скорочуєте одинакові множники, але:
скорочення - це ділення на одне і те саме число обидві частини рівняння, а 5-3-2=0, а на 0 ділити не можна.
2 спосіб - тоже бурда, так можна в дитсадку замість анедокта
3 - це повний капець хто сказав шо це скрорчується
в четвертому способі в 4 рядку помилка при винесенні
.... і так далі
і взагалі, поставте перед собою 2 яблука, потім ше 2, і якшо в результаті побачите 5 - то ви наркоман або просто п'яний
він просто хотів провірити хто зрозуміє а хто повіре от і все
Молодець Луком ТАК ТРИМАТИ
4=5
2+2=5
але(!):
4=2+2, отже:
2+2=4=5
і вже звідси випливає:
2+2=5
1(5-3-2)=10000000(5-3-2)
0=0
4(5-5)=5(5-5)
4=5
2*2=5
2+2=5
10−10=20-20
10−6−4=20−12-8
2(5−3−2)=4(5-3-2
2+2=4+2
4=6
я довів!!!так само вірно як 2+2=5